Genius Universitatis 2017 dla PW

W tegorocznym konkursie Genius Universitatis na kreatywną kampanię rekrutacyjną Politechnika Warszawska zdobyła dwie nagrody: za najlepszą kampanię rekrutacyjną przeprowadzoną w mediach społecznościowych oraz rekrutacyjny serwis internetowy.

Prace konkursowe oceniała kapituła złożona ze znakomitych ekspertów marketingu: Katarzyny Dragović, Jacka Kotarbińskiego, Pawła Tkaczyka, Leszka Stafieja, Jacka Szlaka, Dariusza Puzyrkiewicza.

Eksperci docenili nasze akcje rekrutacyjne przeprowadzane na Facebooku ("Pierwszy kumpel z PW") i Snapchacie ("Zabierz PW na wakacje"). W obu kampaniach chcieliśmy przez media społecznościowe zaangażować kandydatów na studia i włączyć ich w ten sposób do grona społeczności akademickiej.

Doceniony przez jury Portal Kandydata, to proste w obsłudze narzędzie, które ułatwia kandydatom na studia na Politechnice Warszawskiej proces rekrutacji. Kandydaci mogą sprawdzić, które kierunki odpowiadają ich zainteresowaniom i dowiedzieć się więcej o zasadach przyjęć na studia.

Do konkursu zgłosiło się 37 uczelni, a zakwalifikowało się 108 prac. Nagrody Genius Universitatis przyznane zostały w kilku kategoriach:

  • reklama prasowa wspierająca rekrutację: 9 prac konkursowych,
  • event wspierający rekrutację: 23 prac konkursowych,
  • gadżet promocyjny wspierający rekrutację: 17 prac konkursowe,
  • fanpage uczelni na Facebooku: 16 prac konkursowych,
  • film promujący uczelnię: 24 prac konkursowych,
  • rekrutacyjny serwis internetowy: 9 prace konkursowe,
  • content marketing: 10 prac konkursowych.

Gratulujemy!

Źródło: BPI PW
Zdjęcie: BPI PW