Genius Universitatis 2015 dla PW

Politechnika Warszawska zwyciężyła w konkursie Genius Universitatis 2015 na najlepsze kreatywne kampanie rekrutacyjne szkół wyższych w Polsce. Nasza Uczelnia otrzymała laur w kategorii „Fanpage uczelni”.

Konkurs organizowany przez wydawnictwo Perspektywy we współpracy z portalem Marketing przy Kawie ma na celu promocję dobrych praktyk marketingowych uczelni. Politechnika Warszawska została doceniona przez jury za akcję „#gdzieijak” przeprowadzoną na oficjalnym fanpage`u w serwisie Facebook. Jej celem było zaangażowanie obecnych studentów Politechniki Warszawskiej w pomoc kandydatom na studia. Liczba użytkowników aktywnie korzystających z wpisów ramach akcji „#gdzieijak” wyniosła ponad 38 tys.!

- Bardzo się cieszymy, że nasza akcja została tak dobrze przyjęta zarówno przez użytkowników na Facebooku, jak i branżowych ekspertów. Odzew na akcję „#gdzieijak” przerósł nasze najśmielsze oczekiwania. Bardzo dziękujemy fanom naszego fanpage'a za zaangażowanie, bo bez nich nie byłoby tego sukcesu - mówi Paweł Gregorczyk z Biura ds. Promocji i Informacji PW, pomysłodawca akcji.

Genius Universitatis

Genius Universitatis. W środku: Paweł Gregorczyk, BPI PW

Kapituła konkursu oceniając zgłoszone prace brała pod uwagę cztery kryteria: nowatorstwo pomysłu, spójność stosowanego narzędzia marketingowego z deklarowanym hasłem i wartościami uczelni, czytelność i przyjazny charakter narzędzia przekazu informacji rekrutacyjnej, estetyka i wartość artystyczna wykonania.

- Świetna i angażująca kampania rekrutacyjna. Pomocna przyszłym studentom i oswajająca z otoczeniem uczelni - powiedział o akcji #gdzieijak Jacek Szlak, członek konkursowego jury, redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie.

W tegorocznej edycji Genius Universitatis 42 uczelnie nadesłały 119 prac konkursowych. Politechnika Warszawska zwyciężyła w najliczniej reprezentowanej kategorii - o tytuł najlepszego fanpage'a na Facebooku walczyły 32 szkoły wyższe.   

Szczegółowe informacje o konkursie na stronie: www.perspektywy.pl/genius

Źródło: BPW PW