Kampania społeczna „Dni uczenia się dorosłych”

15 września 2019 r. rozpoczęła się ogólnopolska kampania społeczna „Dni uczenia się dorosłych”, wspierająca dorosłych w kształtowaniu i rozwijaniu nawyku ciągłego uczenia się. Jej inicjatorem i koordynatorem jest Polska Izba Firm Szkoleniowych. Kampania potrwa do 15 października 2019 r.

Celem kampanii jest pokazanie, że uczenie się przez całe życie jest nie tylko koniecznie, ale przede wszystkim zmienia człowieka i jego życie na lepsze. Ułatwia funkcjonowanie na rynku pracy, poprawia jakość życia i ułatwia czerpanie z niego przyjemności. Organizatorzy chcą również pokazać Polakom mnogość tematów, form i metod, które są dostępne na wyciągnięcie ręki i pomóc im czerpać z tego, co jest dostępne tuż obok albo w Internecie.

W ramach kampanii odbędą się warsztaty, dni/noce otwarte i spotkania, pikniki edukacyjne, happeningi i wycieczki, treningi plenerowe, pokazy, konferencje i seminaria, konkursy, webinaria itp., organizowane przez partnerów kampanii, czyli organizacje, instytucje i firmy wspierające dorosłych Polaków w rozwijaniu nawyku uczenia się.

Wśród instytucji i organizacji współpracujących w przygotowaniu i prowadzeniu kampanii są m.in.: Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju, Ministerstwo Edukacji Narodowej, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Konferencja Rektorów Akademickich Szkół Polskich. Tegoroczna polska edycja kampanii odbywa się pod honorowym patronatem Polskiego Komitetu ds. UNESCO.

Szczegółowe informacje o kampanii dostępne są TUTAJ>>

Źródło i grafika: Dni uczenia się dorosłych