Pierwsze miejsce dla PW w konkursie Genius Universitatis 2016

Politechnika Warszawska po raz kolejny wygrała konkurs na kreatywną kampanię rekrutacyjną prowadzoną na profilu facebook'owym Uczelni. Uznanie jury zdobyła akcja #jestemnaPW, realizowana podczas ubiegłorocznego Dnia Otwartego „Dziewczyny na Politechniki”.

W kampanii #jestemnaPW wzięły udział uczestniczki imprezy, które realizując zadanie konkursowe pozowały do zdjęcia, a następnie odszukiwały swoją postać na fanpage'u Politechniki Warszawskiej lub pod hashtagiem #jestemnaPW. W celu zdobycia atrakcyjnych nagród udostępniały zdjęcie na swoim profilu, chwaląc się w ten sposób swoim znajomym, że brały udział w tym wydarzeniu.

Wyróżnieni we wszystkich kategoriach Genius Universitatis 2016

Prace konkursowe oceniała kapituła złożona ze znakomitych marketingowców: Katarzyna Dragović, Michał Imbierowicz, Maciej Waligóra, Leszek Stafiej, Jacek Szlak, Paweł Tkaczyk.

Do konkursu zgłosiło się 50 uczelni (w tym 3 wydziały), a zakwalifikowało się 171 prac. Nagrody Genius Universitatis przyznane zostały w kilku kategoriach:

  • reklama prasowa wspierająca rekrutację: 21 prac konkursowych,
  • event wspierający rekrutację: 31 prac konkursowych,
  • gadżet promocyjny wspierający rekrutację: 25 prac konkursowe,
  • fanpage uczelni na Facebooku: 36 prac konkursowych,
  • film promujący uczelnię: 35 prac konkursowych,
  • rekrutacyjny serwis internetowy: 23 prace konkursowe.

Kolejne miejsca w kategorii „fanpage uczelni na Facebooku” zdobyły Uczelnia Łazarskiego i Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.

Podobny materiał:
Genius Universitatis 2015 dla PW

Źródło: Biuro ds. Promocji i Informacji PW
Na zdjęciu w zajawce: Kierownik BPI PW Urszula Okulska-Deblessem z nagrodą Genius Universitatis 2016