PRomyk dla Politechniki Warszawskiej
Politechnika Warszawska zdobyła główną nagrodę w kategorii nowych mediów w VII edycji konkursu PROMyki - na najlepsze projekty promujące uczelnie wyższe i ich aktywności w okresie ostatniego roku akademickiego.
Stowarzyszenie PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom” wzięło pod lupę kampanie marketingowe z uczelni z całego kraju.
Zgłoszenia przyjmowane były w dwóch kategoriach:
1. Promocja głównych kierunków aktywności uczelni
2. Zastosowanie nowych mediów (nagroda im. Andrzeja Sołtysiaka)
Politechnika Warszawska za akcję na Snapchacie „Zabierz PW na wakacje” zdobyła główną nagrodę w kategorii nowych mediów.
Projekty były oceniane według kryteriów:
- innowacyjność i kreatywność projektu,
- racjonalność i efektywność z punktu widzenia kosztów i korzyści,
- stopień osiągnięcia zakładanych celów i siła oddziaływania (mierniki sukcesu),
- oryginalność i jakość doborze narzędzi i metod realizacji projektu,
- zgodność z powszechnie uznawanymi zasadami public relations ze szczególnym uwzględnieniem ich aspektów etycznych.
Nagrody zostały rozdane podczas konferencji Stowarzyszenia PRom Trudne i nudne? Czyli jak skutecznie promować tematy naukowe, odkrycia, wynalazki, osiągnięcia, kulturę wysoką?, która odbyła się w Słupsku w dniach 4-7 czerwca 2017 roku.
Akcja „Zabierz PW na wakacje” była dedykowana studentom oraz kandydatom na studia aktywnym na Snapchacie. W każdy czwartek (przez osiem tygodni) na profilu PW na Snapchacie pojawiał się temat, który w ciągu 24 godzin należało przedstawić w ciekawy sposób na zdjęciu lub filmiku. Po wakacjach nagrodzone zostały najbardziej kreatywne interpretacje zadań. Kampanię zrealizowało Biuro ds. Promocji i Informacji Politechniki Warszawskiej. To kolejna nagroda za kampanię „Zabierz PW na wakacje”. Akcja została już wcześniej nagrodzona przez Fundację Edukacyjną „Perspektywy”.
Zdjęcie w zajawce: Monika Bukowska, Urszula Deblessem (kierownik biura) oraz Agnieszka Kapela
z Biura ds. Promocji i Informacji z nagrodą PROMyk/fot. BPI PW