Sekret tkwi w danych

7 października 2019 r. w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej Łukasz Kosman z MIT EF CEE przedstawi najnowsze strategie sukcesywnego wprowadzania produktu na rynek podczas warsztatu „Sekret tkwi w danych. Różnica pomiędzy innowacją a głupotą”.

We współczesnym świecie biznesu nie ma miejsca na decyzje oparte na osobistych przekonaniach. Jedyną właściwą wskazówką są uzasadnienia oparte na danych. W tym miejscu przydatna okazuje się być koncepcja MVP, spopularyzowana przez Erica Riesa. Strategia ta jest jednak często niewłaściwie stosowana. Spotkanie otworzy rozmowa na temat jej typowych pułapek. Uczestnicy dowiedzą się, jak wykorzystać MVP, aby osiągnąć sukces we wprowadzaniu produktu na rynek.

Łukasz Kosman, absolwent Bankowości Inwestycyjnej w Szkole Głównej Handlowej oraz Technopreneurship on MBA na Uniwersytecie NUS w Singapurze. Założyciel i Partner Zarządzający LeanCode, Software Development Studio, specjalizujący się w tworzeniu startupów technologicznych i nowych przedsięwzięć dla najlepszych korporacji rankingu Fortune500. Mentor wielu startupów.

Na spotkanie można zarejestrować się TUTAJ>>

Gdzie?

Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej, ul. Koszykowa 79, sala 210

Powered by eZ Publish™ CMS Open Source Web Content Management. Copyright © 1999-2012 eZ Systems AS (except where otherwise noted). All rights reserved.