Czym jest zarządzanie procesowe i dlaczego jest tak ważne z perspektywy Politechniki Warszawskiej oraz jakie może przynieść korzyści? Tego będzie można dowiedzieć się podczas seminarium uczelnianego, które odbędzie się online 18 lutego 2021 r. o godz. 14.00.
W 2020 r. swoje prace rozpoczął Zespół zarządzania procesowego, powołany przez kierownika zespołu zarządzającego projektu „Inicjatywa doskonałości - uczelnia badawcza” prof. dr hab. inż. Małgorzatę Lewandowską. Zespół tworzą eksperci, którzy dysponują wiedzą i doświadczeniem w obszarze zarządzania procesowego i są aktywnymi pracownikami Politechniki Warszawskiej.
Do głównych zadań zespołu należy przede wszystkim opracowanie mapy procesów administracyjnych występujących w Politechnice Warszawskiej, dokonanie ich niezależnego przeglądu oraz przygotowanie propozycji optymalizacji. Jednocześnie działania zespołu związane ze zmapowaniem i opisaniem istniejących procesów są niezbędne do wdrożenia systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją. Implementacja rozwiązań, jak również optymalizacja procesów administracyjnych, są działaniami, które mają w znaczący sposób usprawnić prace w uczelni badawczej.
Seminarium poprowadzą:
Seminarium odbędzie się online, na platformie MS Teams.
Źródło: Biuro projektu IDUB