Funkcjonowanie Biura Rektora w sytuacji zagrożenia epidemicznego

Z uwagi na szczególne okoliczności i wymogi związane z zachowaniem bezpieczeństwa pracy, jak również potrzebę zapewnienia bieżącej obsługi uczelni podczas zagrożenia COVID-19, Biuro Rektora, podobnie jak jednostki organizacyjne całej Uczelni, stosuje niezbędne rozwiązania.

W celu zapewnienia obsługi kancelaryjno-administracyjnej pracownicy Biura Rektora są do dyspozycji interesariuszy w dni robocze w godzinach 9.00-15.00. Zachowana jest płynność obsługi korespondencji kierowanej m.in. do Rektora i Prorektorów oraz Senatu, Rady Uczelni, Komisji Senackich. Przyjmowane są dokumenty zarówno w wersji papierowej, jak i elektronicznej. Telefonicznie udzielane są odpowiedzi interesariuszom wewnętrznym i zewnętrznym. Biuro Rektora organizuje i zapewnia prawidłowy przebieg zdalnych spotkań Rektora i Prorektorów, w tym posiedzeń Senatu, Kolegiów, Rady Uczelni.

Procedowany jest obieg wydawanych wewnętrznych aktów prawnych Rektora Politechniki Warszawskiej. Sekcja ds. Informacji Publicznej i BIP zapewnia ich bieżącą publikację w Biuletynie Informacji Publicznej. Opracowywane są również komunikaty i stanowiska związane z bieżącą działalnością uczelni. Działania Politechniki Warszawskiej, w tym związane z COVID-19, raportowane są do właściwych ministerstw (w tym MNiSW). Zachowana jest bieżąca współpraca z mediami w porozumieniu z władzami Uczelni. Zapewniona jest także obsługa Konkursu o Nagrodę Siemensa, uwzględniająca wydłużony termin przyjmowania wniosków.

Pomimo bezprecedensowej sytuacji, w jakiej znalazła się uczelnia, działania organizacyjne, jakie zostały podjęte zapewniają bieżącą obsługę zarówno władzom uczelni, jak również jej interesariuszom.

Jesteśmy do Państwa dyspozycji!

Zespół Biura Rektora Politechniki Warszawskiej

Powered by eZ Publish™ CMS Open Source Web Content Management. Copyright © 1999-2012 eZ Systems AS (except where otherwise noted). All rights reserved.