System Identyfikacji Wizualnej Politechniki Warszawskiej otrzymał Wyróżnienie Jury Plebiscytu oraz zajął trzecie miejsce w głosowaniu Czytelników. Za Najlepszy Polski Rebranding Roku 2016 został uznany projekt marki Arrinera Hussarya.
Zarówno nasze nowe logo, jak i cały system identyfikacji wizualnej były szeroko komentowane przez projektantów, grafików i marketingowców. -To przykład kompleksowego myślenia o temacie identyfikacji, bazującego na analizie i unikatowych cechach marki - chwalił w portalu DailyWeb.pl Dominik Pacholczyk projektant z Metafora Studio. - Studio Podpunkt stojące za projektem, opracowało spójną i przemyślaną komunikację wizualną o nowoczesnym charakterze z poszanowaniem historycznych wartości Uczelni. Odświeżenie wizerunku PW to cieszący oko, zdecydowany krok na przód wykonany z pełną świadomością.
Pisały o nas zarówno portale polskie, jak i zagraniczne, takie jak: DailyWeb.pl, Branding Monitor, UnderConsideration czy francuski Etapes. - Pojawiła się nowa jakość - jest smacznie, konkretnie i ciekawie. Przykuwające wzrok. Brawo! - komentował na portalu PRoto.pl Krzysztof Koczorowski, właściciel Studia Brandingowego KARAT-e.
Powiązany materiał:
Politechnika Warszawska wprowadza nowy system identyfikacji wizualnej
Źródło: BPI PW
Zdjęcie w zajawce: Biuletyn PW