Jury konkursu Genius Universitatis 2018 na kreatywną kampanię rekrutacyjną doceniło działanie Politechniki Warszawskiej w mediach społecznościowych. W tegorocznej edycji nagrodzono kompleksową kampanię promującą Sklep internetowy PW.
Sklep internetowy to nie tylko szansa na silniejsze identyfikowanie się studentów i pracowników z uczelnią, ale i na zaistnienie w świadomości kandydatów. Otwarciu Sklepu towarzyszyła kampania we wszystkich kanałach informacyjnych i mediach społecznościowych Politechniki Warszawskiej. Za realizację kampanii było odpowiedzialne Biuro ds. Promocji i Informacji Politechniki Warszawskiej.
Zgłoszenia oceniała kapituła konkursu złożona z ekspertów w dziedzinie marketingu: Katarzyna Dragović, Paweł Tkaczyk, Dariusz Puzyrkiewicz, Tytus Klepacz, Daniel Bossy, Jacek Szlak oraz Bianka Siwińska. Eksperci w swojej ocenie brali pod uwagę: nowatorstwo pomysłu, spójność z wartościami uczelni, czytelność i przyjazny charakter przekazu, estetykę i wartość artystyczną oraz umiejętny dobór narzędzi.
Do konkursu zgłosiło się 46 uczelni (w tym wydział i instytut). We wszystkich kategoriach zakwalifikowało się łącznie 126 prac. Nagrody wręczane są co roku podczas Miedzynarodowego Salonu Maturzystów PERSPEKTYWY w Pałacu Kultury i Nauki.
Więcej o konkursie na stronie internetowej Perspektyw.
Źródło: BPI PW