System pozyskiwania informacji od pracowników - ankieta
Dział Badań i Analiz Centrum Zarządzania Innowacjami i Transferem Technologii PW zaprasza do udziału w badaniu dotyczącym systemu pozyskiwania informacji od pracowników.
Pracownicy codziennie wykonują swoje obowiązki zawodowe, a przy okazji regularnie poznają wiele drobnych faktów dotyczących funkcjonowania miejsca pracy. Tą wiedzą nie zawsze dysponuje organizacja, a szkoda, bo znajomość tych informacji mogłaby znacząco poprawić efektywność funkcjonowania całej firmy.
Celem badania jest zasięgnięcie opinii na temat metody pozyskiwania od pracowników różnorodnych informacji o pracy firmy, w celu poprawienia jej działalności.
Ankieta dostępna jest TUTAJ>>
Badanie jest realizowane we współpracy Działu Badań i Analiz Centrum Zarządzania Innowacjami i Transferem Technologii PW, Zakładu Sieci i Usług Teleinformatycznych Instytutu Telekomunikacji Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych PW oraz Katedry Systemów Zarządzania Wydziału Zarządzania PW.
Źródło: Centrum Zarządzania Innowacjami i Transferem Technologii PW