Członkowie Koła Naukowego WUT Racing pracują nad optymalizacją konstrukcji kompozytowej zawieszenia wielowahaczowego w bolidzie Formuły Student. Swój projekt realizują z grantu rektorskiego, finansowanego z programu IDUB.
Od 2011 roku zespół WUT Racing zbudował pięć różnych konstrukcji bolidów wyścigowych, startujących w zawodach Formuły Student. Przy budowie bolidu WUT-3 zastosowano hybrydową strukturę nośną, składającą się z kompozytowego monokoku oraz ramy w tylnej części pojazdu. Był to przełomowy pomysł, wpływający na poprawę parametrów wytrzymałościowych i jezdnych konstrukcji przy jednoczesnym zaoszczędzeniu masy.
Obecnie studenci rozwijają projekt bolidu WUT-6. Aby móc czynnie uczestniczyć w zawodach Formuły Student, w każdym kolejnym roku muszą wprowadzić znaczącą zmianę w konstrukcji pojazdu z poprzedniego roku. Najczęściej wiąże się to z wykonaniem nowej kompozytowej struktury nośnej bolidu. Tak właśnie stało się przy pracach nad WUT-6. Ten etap projektowania członkowie koła mają już za sobą. Obecnie trwa dokańczanie projektu układu zawieszenia. Projekt całego samochodu jest ukończony w niemalże dziewięćdziesięciu procentach.