Zapraszamy!
Komunikacja między pracownikami, integracja społeczności PW, możliwość znalezienia nowych członków zespołów badawczych i wymiana pomysłów - to założenia właśnie uruchomionego na platformie MS Teams Forum pracowników PW.
Forum pracowników PW to miejsce przypominające swoją strukturą tradycyjne fora, ale utworzone na wykorzystywanej przez pracowników PW platformie MS Teams. Forum powstało w celu usprawnienia komunikacji wewnętrznej z pracownikami i między pracownikami. Dzięki zaangażowaniu nas – pracowników PW – w jednym miejscu będą zbierane informacje dotyczące aktualnych wydarzeń, kursów i szkoleń, które organizowane są na PW. Również tutaj będzie można przeczytać ogłoszenia Biura Spraw Osobowych. To jednak nie wszystko.
Dialog
Kluczem do integracji i otwartej komunikacji pracowników jest panująca wśród nich dobra atmosfera, którą można zbudować m.in. poprzez wymianę pomysłów na usprawnienie PW, wymianę doświadczeń i poglądów, a nawet dzielenie się… sprawdzonym przepisem na sernik, czy zdjęciem swojego pupila.
Współpraca badawcza
Forum pracowników PW to także odpowiedź na zgłaszaną potrzebę utworzenia miejsca, w którym będzie można publikować ogłoszenia dotyczące współpracy przy projektach badawczych, deklaracje gotowości podjęcia pracy w zespołach badawczych, czy też ogłoszenia dotyczące sprzętu badawczego – chęci wypożyczenia lub udostępnienia.
Dostęp do Forum
Aby móc korzystać z Forum Pracowników PW należy kliknąć w link (tutaj) i poprosić o dostęp do forum. Po pozytywnej weryfikacji zgłoszenia, administratorzy „wpuszczą” zgłaszającego na Forum.
Opisy kanałów tematycznych na Forum pracowników PW: