Strona główna » Konkursy » Archiwum konkursów » 2021 » Best Paper »
Najczęściej zadawane pytania
Pytania dotyczące konkursu można przesyłać na adres idub.publication@pw.edu.pl
Kto może być beneficjentem programu Best Paper?
- Program adresowany jest do pracowników i doktorantów Politechniki Warszawskiej, których dorobek naukowy jest uwzględniany w ewaluacji działalności naukowej Uczelni. Beneficjentami programu nie mogą być: studenci studiów I i II stopnia.
Czy będąc pracownikiem na urlopie bezpłatnym mogę składać wniosek o nagrodę?
- Tak, pod warunkiem uwzględniania dorobku pracownika w ewaluacji działalności naukowej Uczelni.
W chwili oblikowania artykułu byłem pracownikiem PW, w chwili obecnej już nim nie jestem. Czy mogę ubiegać się o nagrodę?
- Nie, program jest adresowany do pracowników i doktorantów Politechniki Warszawskiej.
Jestem zatrudniony w PW w grupie pracowników technicznych, czy mogę być beneficjentem programu?
- Nie, beneficjentami programu mogą być doktoranci i pracownicy Politechniki Warszawskiej, których dorobek naukowy jest uwzględniany w ewaluacji działalności naukowej Uczelni.
W jaki sposób należy złożyć wniosek?
- Wniosek należy złożyć za pomocą formularza dostępnego na stronie www.badawcza.pw.edu.pl.
Czy wymagany jest skan z podpisanymi udziałami wszystkich autorów?
- Tak, PDF dokumentu należy załączyć przy wypełnianiu formularza. Na podstawie tego załącznika nagroda zostanie podzielona między autorów.
Ile edycji konkursu jest planowanych?
- Planowanych jest 6 edycji konkursu Best Paper, informacja o każdej kolejnej edycji będzie ogłaszana na stronie www.badawcza.pw.edu.pl.
Kiedy można składać wnioski w konkursie Best Paper?
- Wnioski będzie można składać, po ogłoszeniu kolejnej edycji konkursu.
Kiedy i gdzie zostanie ogłoszona decyzja Komisji Best Paper?
- Wyniki tegorocznej edycji konkursu zostaną ogłoszone na stronie www.badawcza.pw.edu.pl do końca września.
Jakie są minimalne kryteria jakie powinna spełnić publikacja?
- Konkurs dotyczy publikacji opublikowanych w roku poprzedzającym rok aplikowania, w ostatecznej formie przyjętej dla danego czasopisma:
- publikacja powinna mieć 200 pkt MNiSW,
- być przekazana do ewaluacji podmiotu (autorzy złożyli Oświadczenie 3),
- być wpisana do Bazy Wiedzy PW.
Czy artykuły „In press” – (opublikowane online, bez przypisanego konkretnego tomu, numeru) mogą być rozpatrywane w konkursie Best Paper?
- Nie, w konkursie będą rozpatrywane jedynie publikacje naukowe, które zostały opublikowane w ostatecznej formie, właściwej dla danego czasopisma.
Czy złożenie wniosku w konkursie Best Paper wyklucza możliwość ubiegania się o inne nagrody w PW?
- Nie, w regulaminie konkursu nie ma obostrzeń dotyczących wykluczenia możliwości ubiegania się o inne nagrody. Należy jednak sprawdzić, czy w regulaminach konkursów, do których autorzy zamierzają aplikować są zapisane takie obostrzenia.
Jakie są kryteria oceny publikacji?
- Pozycja bibliometryczna czasopisma
- Udział autorów z afiliacją PW, którzy złożyli Oświadczenie 3
- Afiliacja autora korespondencyjnego
- Znaczenie wkładu zespołu PW w przygotowanie artykułu
Gdzie kierować pytania dotyczące konkursu Best Paper?
- Pytania można kierować na adres idub.publication@pw.edu.pl
Czy można składać odwołania od wyników konkursu Best Paper?
- Nie, nie można. Zgodnie z Regulaminem decyzja Komisji jest ostateczna.